Українська спілка германістів вищої школи (УСГВШ) заснована 14 травня 2004 р. Установчою конференцією, яка була організована та проведена в Київському національному лінгвістичному університеті за ініціативою керівників кафедр та науково-педагогічних працівників німецькомовних кафедр КНЛУ, Інституту філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка, кафедри німецької мови Київського національного економічного університету,а також при активній підтримці ректора КНЛУ проф. Артемчука Г.І. та керівника Київського бюро ДААД, доктора М.Зандхопа
         
$WDAY$, 28.06.2017, 15:08


                               
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас, Гість
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 22
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

”Елка”
Новогодняя Елка!

Головна » 2016 » Січень » 4

Die internationale Forschung zeigt, dass kein anderes Merkmal so eindeutig und konsistent mit dem Leistungsniveau und Leistungsfortschritt von Schulklassen verknüpft ist, wie Classroom-Management (Helmke, 2012). Das ist auch wenig erstaunlich. Denn wenn es im Unterricht viel Unruhe und Störungen gibt, ist klar, dass die SuS nicht gut lernen können. Classroom-Management ist ein präventiv ausgerichteter Ansatz, der auf eine strukturierte Unterrichtsorganisation und - durchführung abzielt. Dem entsprechend liegt sein Fokus auf der Klasse als Ganzes – und weniger auf dem einzelnen Schüler. Allerdings zeigt die internationale Forschung auch, dass ClassroomManagement die wirksamste schulbasierte Intervention in Bezug auf Schüler mit „schwierigem“ Verhalten ist (Hillenbrand, 2012).

Kurssprache: Deutsch

Ziele des Trainings Die Teilnehmenden

- kennen die Philosophie von Classroom-Management

- kennen die wichtigsten Classroom-Management-Tools ... Читати далі »

Переглядів: 60 | Додав: lkartashova | Дата: 04.01.2016 | Коментарі (0)